سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترنم
نوشته شده در تاریخ 90/1/22 ساعت 7:19 ع توسط طیبه قاسمی


چاپ اسکرین از جمله چاپ‌هاى شابلونى است. بدین‌ترتیب که بعد از رسم طرح و رنگ‌‌آمیزی، براى هر رنگ یک شابلون تهیه مى‌شود و روش تهیه? شابلون بدین‌صورت است که بعد از کشیدن تورى روى یک چهارچوب مطابق با طرح موردنظر و رنگى که مى‌خواهیم براى آن شابلون تهیه کنیم، قسمت‌هایى از تور را که نمى‌خواهیم رنگ از آن عبور کند به‌وسیله? رنگ خمیرى یا لاک مى‌پوشانیم؛ بعد از تهیه? شابلون براى رنگ‌هاى دیگر کار چاپ توسط رنگ‌هاى با غلظت زیاد انجام مى‌پذیرد. روش چاپ به این صورت است که پس از قرار دادن شابلون توری، رنگ را روى آن مى‌کشند که در نتیجه رنگ از قسمت‌هاى باز عبور کرده و روى سطح موردنظر مى‌رسد. این چاپ بر طیف گسترده‌اى از بافت‌هاى سطحى مانند مقوا، کاغذ، پارچه، پلاستیک و فلز قابل چاپ است.
 
 

 



  



نوشته شده در تاریخ 90/1/18 ساعت 11:57 ص توسط طیبه قاسمی


برای داشتن یک تیپ مقبول مردانه،یاد بگیریم که از انجام چه کارهایی و چگونه خودداری کنید.
?) رنگ بیش از حد
استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود که توجه دیگران نسبت به شما جلب شود. سعی کنید در لباس هایتان بیش از
? رنگ استفاده نکنید و تا آنجا که می توانید پوشش خود را ساده نگه دارید.
سعی کنید از مکمل های رنگی استفاده کنید. رنگ هایی که متضاد یکدیگرند تکمیل کننده هم نیز هستند (مثلاً بنفش و زرد یا آبی و نارنجی) رنگ هایی که به هم نزدیک هستند به نام رنگ های «هم خانواده» شناخته می شوند. (مثل زرد و نارنجی) زمانی که می خواهید لباس بپوشید باید سعی کنید که از رنگ های متضاد یا رنگ های هم خانواده استفاده کنید.اگر لباس هایتان روشن است باید کفش هایتان نیز روشن باشد ولی اگر لباس های تیره بر تن می کنید کفش شما نیز باید تیره باشد.
?) طرح بیش از اندازه
برای ست کردن رنگ و طرح پارچه باید از لباس هایی استفاده کنید که بیش از
? طرح نداشته باشند. بهتر است لباس شما دارای یک یا دو طرح متنوع تک رنگ باشد.
از لباس هایی استفاده کنید که تنها دارای یک طرح معین هستند (مثلاً دارای گل های ساده سفید رنگ باشند یا در پشت آنها مارک کوچکی باشد) و همیشه همان را بر تن کنید.
?) پارچه اضافی
برخی از افراد تصور می کنند که هر پارچه مختص طبقه خاصی از افراد اجتماع است. معمولاً ابریشم از کتان رسمی تر است و پارچه لینن نیز از دور داد می زند که با مخمل متفاوت است، چرم هم همیشه خیلی مردانه تر از فاستونی است.برای اینکه در میان این همه پارچه های مختلف به دام نیفتید می توانید لباس های تابستانی و زمستانی خود را از هم جدا کنید. لباس های زمستانی معمولاً کلفت تر، سنگین تر و زبرتر هستند. پارچه های تابستانی نیز از الیاف طبیعی درست شده و
بسیار نازک و خنک هستند. آنها را از هم دور نگه دارید تا دچار اشتباه نشوید.

ادامه مطلب...


  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ