سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترنم
نوشته شده در تاریخ 89/6/31 ساعت 8:2 ع توسط طیبه قاسمی


 



  



نوشته شده در تاریخ 89/6/21 ساعت 8:41 ص توسط طیبه قاسمی


برنامه قرآن سوزی منتفی شد

بین الملل > آمریکا  - تری جونز کشیش افراطی فلوریدایی برنامه قرآن سوزی را که خشم جهانیان را در پی داشت منتفی کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی اسکای نیوز، این کشیش افراطی که پیروان چندانی هم ندارد قصد داشت به مناسبت نهمین سال حملات تروریستی یازدهم سپتامبر مراسم قرآن سوزی براه بیندازد.

با این همه اسکای نیوز در آخرین ساعات روز دهم سپتامبر گزارش داد که جونز به خاطر فشاری که از ناحیه باراک اوباما و رهبران مذهبی جهان به او وارد آمده از برنامه خود صرف نظر می کند.

او پیشتر گفته بود تنها به شرط اینکه رئیس جمهور شخصا از او تقاضا کند، این برنامه را متوقف خواهد کرد.

اوباما ساعاتی پیش در روز دهم سپتامبر در یک برنامه تلویزیونی پر بیننده به این کشیش افراطی هشدار داد که برنامه او می تواند خطرات سهمگینی را برای سربازان آمریکایی در اقصی نقاط دنیا به همراه داشته باشد.

اقدام این کشیش فلوریدایی خشم و انزجار عمده رهبران مذهبی و سیاسی جهان را به همراه داشت طوریکه غاطبه رهبران جهان و حتی مقامات سیاسی و مذهبی آمریکا وی را به خاطر این اقدام ضد انسانی نکوهش کرده و مورد ملامت قرار دادند.



  



نوشته شده در تاریخ 89/6/2 ساعت 2:37 ع توسط طیبه قاسمی


دکترسید غلامرضا موسی پناه

فوق لیسانس، دکترا و فوق دکترا از آمریکا (M.Sc., Ph.D. & Post-Doc)

تغذیه سالم و رژیم غذایی با داروهای گیاهی

بشر از زمانی مورد هجوم بیماری های جسمی ، روحی، روانی و عصبی قرار گرفت که از طبیعت دور شد و به نسبت دور شدن از تفکر و تعقل صحیح در انتخاب کیفی، و به نسبت دور شدن دور شدن از درست شناختن زنده بودن و اهداف زندگی وبالاخره به نسبت دور شدن از شناخت هویتی خود بعنوان "انسان"، از سلامتی فاصله گرفت. از انجا که دراین مقاله تاکید ما بر انتخاب کیفی تغذیه ای در ماه مبارک رمضان است، امیدمان بر این است که با اجرای دستورالعمل زیر در اجرای صحیح تغذیه ای، نه تنها نیاز غذائی بدن در ماه مبارک تامین شود بلکه بسیاری از بیماریهای ناشی از سوء تغذیه نیز بهبود یابد و در نهایت در این ایام با کمبود انرژی مواجه نشده و خستگی جسمی حاصل نشود.

 ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 89/4/21 ساعت 3:32 ع توسط طیبه قاسمی


دوستان نازنینم سلام ببخشید مدت زیادی نبودم راستش امتحانات پایان ترم بود و درس و دانشگاه و شب زنده داریها امیدوارم همتون با بهترین نمرات این ترم را هم پشت سر گذاشته باشید.

 



  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ