سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترنم
نوشته شده در تاریخ 88/9/20 ساعت 11:40 ص توسط طیبه قاسمی


زیبایی گرایشی کاملا طبیعی و مشترک بین تمامی انسان ها است اما امروزه گرایش به زیبایی به مرحله ظاهر پرستی و خودنمایی رسیده است.جوانان و نوجوانان و حتی میانسالان به سبب گرایش ها و اقتضای سنی خود و با صرف هزینه های گزاف و قبول عواقب جسمی، روانی و حتی جانی درصدد کسب سهم بیشتر از زیبایی و به دنبال "زیباتر شدن " هستند.نتایج یکی از آخرین نظرسنجی های انجام شده درکشور نشان می دهد که  90درصد زنان و  30درصد مردان قسمتی از جوارح خود را نمی پسندند و خواهان تغییر یا اصلاح آن هستند.بسیاری از آنان با صرف هزینه های سرسام آور به انجام این گونه جراحی ها اقدام می کنند، با این حال نه تنها تغییر چندانی در شکل و قیافه شان پیدا نمی شود بلکه در مواردی زیبایی اولیه و حتی جان خود را نیز در این راه از دست می دهند.در حال حاضر جراحی بینی در کشور با هزینه متغیری در حدود  600هزار تا چهارمیلیون تومان، رتبه اول را در جراحی های معمول دارد." فرید رمضانی " جوان  20ساله که به تازگی بینی خود را جراحی کرده است، گفت: پیش از این از بزرگی بینی خود ناراحت بودم و هر بار که جلوی آینه می رفتم، از تصور این که با این صورت،اندازه و شکل بینی در کنار دوستان و آشنایان حاضر شوم، احساس بدی داشتم و اصلا اعتماد به نفس نداشتم.وی افزود: بالاخره تصمیم خود را گرفتم و با وجود مخالفت پدر و مادرم بینی خود را زیر تیغ جراحی بردم و حالا از آن راضی هستم."مهتاب اصلانی "  36ساله از جمله کسانی است که بینی خود را عمل کرده و فقط به این دلیل که از حالت آن خوشش نمی آمد.

 

 

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 88/9/15 ساعت 8:0 ص توسط طیبه قاسمی


زندگی مرد چینی با نیمی از بدن www.best-persia.org

خدایا هزاران بار به خاطر نعمت سلامتی که به ما ارزانی داد سپاس.

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/9/7 ساعت 10:1 ص توسط طیبه قاسمی


عید قُربان (در عربی: عید الأضحی) یکی از روزهای فرخنده در تقویم اسلامی است.

روز دهم ماه قمری ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامیترین عیدهای مسلمانان است که به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود.عید قربان که از جمله تعطیلات رسمی مسلمانان است، از یک تا چهار روز جشن گرفته می‌شود و در طی آن مردم با پوشیدن بهترین پوشاک خود، پس از انجام عبادات، به دید و بازدید و جشن و سرور می‌پردازند.البته برگزار کردن مراسم قربانی در این عید بر همه واجب نیست و تنها بر زائران کعبه در مراسم حج واجب است، اما بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان در این روز، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آنرا بین همسایگان و مستمندان تقسیم می‌کنند.

حاجیان در این روز پس از به پایان رساندن مناسک حج، حیوانی را ذبح می‏کنند و پس از قربانی آنچه بر آنان در حال احرام، حرام شده‏ بود - مانند نگاه کردن در آینه، گرفتن ناخن و شانه زدن مو -، حلال می‏گردد و با توجه به اینکه حج، یکی از عبادتهای بسیار مهم در اسلام است، توانایی به انجام رساندن آن نیز برای هر مسلمانی بسیار شادی آور است، در نتیجه، روزی که پس از انجام وظایف‏ سنگین حج، به عنوان جایزه الهی و اتمام احرام پیش می‏آید را عید می‌دانند.همچنین در روایت‏های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان نیز به خوراک برسند.

عید قُربان (در عربی: عید الأضحی) یکی از روزهای فرخنده در تقویم اسلامی است.

روز دهم ماه قمری ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامیترین عیدهای مسلمانان است که به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود. عید قربان که از جمله تعطیلات رسمی مسلمانان است، از یک تا چهار روز جشن گرفته می‌شود و در طی آن مردم با پوشیدن بهترین پوشاک خود، پس از انجام عبادات، به دید و بازدید و جشن و سرور می‌پردازند.البته برگزار کردن مراسم قربانی در این عید بر همه واجب نیست و تنها بر زائران کعبه در مراسم حج واجب است، اما بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان در این روز، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آنرا بین همسایگان و مستمندان تقسیم می‌کنند.حاجیان در این روز پس از به پایان رساندن مناسک حج، حیوانی را ذبح می‏کنند و پس از قربانی آنچه بر آنان در حال احرام، حرام شده‏ بود - مانند نگاه کردن در آینه، گرفتن ناخن و شانه زدن مو -، حلال می‏گردد و با توجه به اینکه حج، یکی از عبادتهای بسیار مهم در اسلام است، توانایی به انجام رساندن آن نیز برای هر مسلمانی بسیار شادی آور است، در نتیجه، روزی که پس از انجام وظایف‏ سنگین حج، به عنوان جایزه الهی و اتمام احرام پیش می‏آید را عید می‌دانند.همچنین در روایت‏های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان نیز به خوراک برسند.

در خاتمه عید قربان را به تمام مسلمین جهان تبریک و تهنیت می گم



  



نوشته شده در تاریخ 88/8/25 ساعت 12:27 ص توسط طیبه قاسمی


نظر شما چیه؟

یه مدت می گفتن این حادثه که توش مرکز تجارت جهانی آمریکا 11 سپتامبر سال 2001 در نیویورک آمریکا توسط تروریست ها بمباران و تخریب شد و هزاران آدم رو کشت و پیامد های بسیار وخیمی داشته و داره، در قرآن پیش بینی شده بوده و قرآن در 14 قرن پیش خبر آن را داده ، جایی که خداوند در آیه 109 سوره توبه می فرمایند:

افمن اسس بنیانه علی تقوی من الله و رضوان خیر ام من اسس بنیانه علی شفا {جرف هار}فانها ربه فی نار جهنم و الله لا یهدی القوم الظالمین؛

آیا کسی که شالوده و اساس مسجد را بر پایه تقوا و پرهیز بنا کرده و هدفش جلب رضایت خدا است بهتر است یا کسی که آن را کنار پرتگاه سستی بنا نموده که ناگهان در آتش جهنم فرو می ریزد، و خداوند گروه ستمگران را هدایت نمی کند.

آنگاه تطبیق این آیه را با فاجعه ویرانی مرکز تجارت جهانی آمریکا چنین پنداشته اند: (این تطبیق ها را یک جوان ایرانی مقیم آمریکا کشف کرده است)

1- این فاجعه روز یازدهم بود، آیه فوق نیز درجزء 11 سوره توبه است.

2- ماه سپتامبر ماه نهم میلادی است ، سوره توبه نیز سوره نهم قرآن است.

3- سال فاجعه 2001 است، از ابتدای سوره تا آیه فوق 2001 حرف وجود دارد.

4- تعداد طبقات برج 109 عدد بود، آیه مذکور ، آیه 109 سوره توبه است.

5- نام خیابانی که مرکز تجارت جهانی در آن قرار داشت « جرف هار» نام داشت که این جمله در آیه فوق آمده است.



  



نوشته شده در تاریخ 88/7/29 ساعت 10:57 ع توسط طیبه قاسمی


نام :گل گاو زبان borago officinalis
خانواده : گاوزبانها
Boraginaceae
گل گاو زبان از گیاهان دارویی و دارای روغنی است که به علت خاصیت شفا دهندگی از مدتها قبل به خصوص در فرانسه شناخته شده بود. این گیاه دارای شاخه های تو خالی وابدار است و ارتفاع آن به 50 سانتی متر میرسد. برگهای این گیاه نسبتا بزرگ وچین خورده به رنگ سبز تیره و تخم مرغی شکل نوک تیزاند که به طور متنا وب بر روی ساقه گیاه قرار دارند. تمام سطح گیاه پوشیده از کرکهای سفید و منشعب است.گلهای این گیاه در انتهای ساقه قرار دارد و به رنگ روشن و ستاره ای شکل است. میوه این گیاه به شکل چهار فندق کوچک و به رنگ قهوه ای مایل به سیاه است. این گیاه در فرانسه "شکوفه آبی تندرستی" نامیده می شود. زیرا گلهای ان به رنگ آبی است و داروی خوبی است برای دهقانان که معمولا نیاز به تنفس بیشتر در هنگام کار کردن دارند. بعضی از نویسندگان معتقد ند که نام لاتین آن یک اسم تغییر شکل یافته است به معنی "قلب " و به معنی "من اورده ام" زیرا اعتقاد بر این است که این گیاه قلب را تقویت می کند.
امروزه ثابت شده که محصولات حاصل از برگها و پودر این گیاه خاصیت ضد افسردگی دارد و باعث افزایش نشاط روحی می شود. به طور مثال : شربت ساخته شده از پودر این گیاه خاصیت ضد افسردگی و ضد استرسهای روحی و آرامش دهنده و تسکین دهنده قلب می باشد.
تاثیر دارویی:
این گیاه به عنوان مدرملین ومسکن ثابت شده است استفاده از این گیاه در فرانسه به عنوان ضد تب وناراحتی های ریوی (تنگی نفس)بسیار رایج است این گیاه به علت داشتن ترکیبات نمکی باعث افزایش فعالیت کلیه ها میشودو به همین دلیل استفاده از آن باعث کاهش تب می شود
همن خاصیت تسکین دهندگی آن به علت داشتن ترکیبات موسیلازدر کل اندامهای گیاه است

ادامه مطلب...


  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ