سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترنم
نوشته شده در تاریخ 88/4/31 ساعت 1:37 ص توسط طیبه قاسمی


اخرین قسمت از فیلم جذاب ماتریکس مدتهاست که دوباره موج ماتریکسی را در بین دوستداران این گونه فیلمها بوجود آورده است. امروز میخواهیم با هم یک تصویر پشت زمینه زیبا برای Desktop ویندوز بسازیم. البته از نوع ماتریکسی!

تصویری از کار پایانی را در شکل روبرو مشاهده می کنید. ساختن آن فقط احتیاج به برنامه PhotoShop و حداکثر 10 دقیقه وقت می خواهد. ضمن آنکه شما می توانید با ذوق و سلیقه خود قسمتها و نوشته های جذاب دیگری را به این شکل اضافه کنید. بیایید یک Wallpaper زیبا بسازیم!

[تصویر: matrix.jpg]


برنامه فتوشاپ را باز کرده و یک تصویر جدید و سفید ایجاد کنید. سفارش ما انتخاب اندازه 600*800 است. تنظیم پالت رنگ را روی پیش فرض یعنی سفید در پشت و سیاه به عنوان رنگ انتخابی قرار دهید.

مرحله اول - ساختن کدهای ماتریکس!
مطمئن شوید که لایه پیش فرض انتخاب شده است. حالا از منوی Fi lters گزینه Texture و سپس حالت Grain را انتخاب کنید. Intensity را روی 95 و Contrast را روی 100% تنظیم کنید. Grain Type را نیز روی حالت Vertical قرار دهید. (مطابق شکل)

[تصویر: 4.gif]


مرحله دوم - برافروختگی شکل
مسیر Fi lter>Artistic>Neon Glow را طی کنید. Glow Size را روی عدد 5 و Glow Brightness را روی 15 قرار دهید. رنگ برافروختگی را روی سبز روشن یا به طور مشخص glow color=00FF00 قرار دهید. (مطابق شکل)

[تصویر: 5.gif]


مرحله سوم - پایان!
مسیر Filte r>Stylize>Glowing Edges را برای نمایان کردن کد ها طی کنید.

[تصویر: 6.gif]


کار تقریبا تمام شده است! شما می توانید به این تصویر، متون و عکسهای مختلفی را نیز اضافه کنید.










طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ