سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترنم
نوشته شده در تاریخ 89/7/4 ساعت 5:14 ع توسط طیبه قاسمی


سوزاندن قرآن در 11سپتامبر عاملی برای ایجاد اختلاف میان ادیان الهی است

گروه سیاسی: سوزاندن قرآن در روز یازدهم سپتامبر، ابزار دیگری است برای استکبار تا ضمن ایجاد اختلاف میان ادیان الهی با دست‌مایه قراردادن آن تحت عنوان مبارزه با تروریسم نیروهای آمریکایی و هم‌پیمانانشان به کشتار مسلمانان و غارت منابع کشورهای مسلمان ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صدور اطلاعیه‌ای اهانت به مقدسات اسلام و سوزاندن قرآن توسط مردم امریکا را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: حادثه دردناک سوزاندن قرآن کریم خشم مسلمانان جهان را برانگیخت و دل‌های آنان را داغدار کرد؛ قرآن‌ عزیزی که هدیه پروردگار جهان به همه انسان‌ها و کتاب هدایت و رستگاری است و همه مسلمانان از هر فرقه و مذهب و گروهی به آن عشق می‌ورزند.

دولت مردان، علما، فرهیختگان و آزاداندیشان جهان شاهدند در کشوری که دولت‌مردانش خود را منادی به ‌اصطلاح آزادی می‌دانند و به بهانه ایجاد آزادی به نقاط مختلف دنیا لشگرکشی می‌کنند، حقوق مسلمانان رعایت نمی‌شود و اعتقادات آنان به سخره گرفته می‌شود و عواطف آنان جریحه‌دار می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: انجام این واقعه در روز یازده سپتامبر، ابزار دیگری است برای استکبار تا ضمن ایجاد اختلاف میان ادیان الهی با دست‌مایه قراردادن آن تحت عنوان مبارزه با تروریسم نیروهای آمریکایی و هم‌پیمانانشان به کشتار مسلمانان و غارت منابع کشورهای مسلمان ادامه دهند؛ واقعه‌ای که پس از گذشت نه سال، نه تنها دست داشتن مسلمانان در انجام آن به اثبات نرسیده است بلکه ادله و شواهد فراوان و انکارناپذیری دال بر دخالت مستقیم عناصر صهیونیستی و وابسته به رژیم اشغالگر قدس و هماهنگ با نیروهای امنیتی و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا وجود دارد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن پاسداشت مقام همه پیامبران الهی و احترام به پیروان کلیه ادیان آسمانی و مقدسات آنان، اهانت به قرآن کریم را قاطعانه محکوم می‌کند.










طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ