سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترنم
< 1 2 3 >
نوشته شده در تاریخ 88/5/9 ساعت 11:28 ع توسط طیبه قاسمی


هرگز روزی را که مادرم کتاب حسنی نگو بلا بگو را برام خرید یادم نمی ره ؟

تا الان حدود بیست سال از اون روز می گذره اما هنوز خط به خط شعرهای کتاب را به خاطر دارم

وقتی شنیدم که نویسنده این کتاب آقای منوچهر احترامی درگذشتند خیلی غمگین شدم به یاد ایشون شعر حسنی نگو بلا بگو را در وبلاگ گذاشتم لطفابعد از خواندن این شعر فاتحه ای برای شادی روح آن مرحوم بخوانید.

روحش شاد

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 88/5/8 ساعت 9:51 ع توسط طیبه قاسمی


تیتر : عطر درمانى

تیتر : از شیوه ساندویچ خوردن خود پی به احساسات درونی تان ببرید

تیتر : 40 قانون جالب در جهان

تیتر : بازگشت به گذشته

تیتر : بهداشت در سفر

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 88/5/1 ساعت 10:50 ع توسط طیبه قاسمی


آشپزی

این بخش از وبلاگ توسط رکسانای عزیز راه اندازی شده امیدورام بتونید با استفاده از این بخش غذاهای خوش طعم و متنوعی را تهیه کنید. با تشکر مدیر وبلاگ

یک نوع غذای شیرازی

خورش شش انداز

مواد لازم : هویج 1 کیلو روغن مایع 150 گرم شکر 100 گرم آبلیمو 2 قاشق سوپخوری تخم مرغ 6 عدد .

طرز تهیه : هویج را تمیز کرده پوست میگیریم و با رنده متوسط رنده می کنیم هویج رنده شده را در ماهیتابه بزرگی ریخته و با روغن روی حرارت ملایم سرخ می نمائیم ، هویج را مرتباً زیر و رو کرده تا همه جای آن بطور یکنواخت سرخ شود . پس از آنکه هویج به رنگ طلایی در آمد حرارت را کم کرده و شکر و آبلیمو را در 3 قاشق سوپخوری آب گرم حل کرده و مایع را آهسته توی ماهیتابه میریزیم و در آن را می گذاریم پس از 15 دقیقه در ماهیتابه را بر داشته و میگذاریم تا آب اضافی آن بخار شود حاالا هویج پخته را در ماهیتابه خانه بندی کرده و در هر خانه یک تخم مرغ نیمرومی کنیم . ( این خورش یک خوراک قدیمی است و در شیراز به آن نرگسی می گویند .)

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/5/1 ساعت 12:13 ع توسط طیبه قاسمی


برقراری تماس مستقیم با یک شماره دایورت شده!

همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.
نحوه کار بسیار ساده است.
شما بایستی شماره خودتان را بر روی شماره‏ای که قصد دارید با آن تماس بگیرید دایورت کنید، سپس از خط خودتان با خط خودتان تماس بگیرید!
به همین سادگی و همین پیچیدگی که گفته شد!
جهت فهم بیشتر مثالی می‏زنیم:
فرض کنید شماره شما 09120000000 است. شماره فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید (که خطش را دایورت کرده است) 09350000000 است.
در گوشی به بخش مربوط به تنظیمات
Divert (در بعضی گوشی‏ها Call Forwarding) بروید.
خط خود را بر روی شماره 09350000000 که شماره فرد مورد نظر است دایورت کنید.
اکنون توسط همین گوشی و همین خط خودتان که اکنون دایورتش کرده‏اید با شماره 09120000000 که شماره خودتان است تماس بگیرید.
با این کار خط طرف مقابل زنگ می‏خورد و شما بوق آزاد می‏شنوید که به منزله برقرای تماس مستقیم با فرد مورد نظر است؛ به این ترتیب از دایورتی که صورت گرفته عبور کرده اید.

این ترفند بر روی کلیه خطوط تلفن همراه اعم از همراه اول، ایرانسل و تالیا تست شده و قابل انجام است.
در پایان دقت کنید پس از برقراری تماس، خط خود را از حالت دایورت خارج کنید.






نوشته شده در تاریخ 88/5/1 ساعت 11:48 ص توسط طیبه قاسمی


دسترسی و مدیریت ایمیل‌های Hotmail ،MSN و Live از طریق Gmail

امروزه داشتن یک ایمیل مناسب، لازمه زندگی در دنیای مجازی است. سرویس‏های ایمیل متعددی نظیر Live.com ،Gmail.com ،Yahoo.com و... وجود دارد که افراد مختلفی بنا به سلیقه خود از آنها استفاده می‏کنند. اما در سال‏های اخیر، در میان کاربران اینترنت -به ویژه کاربران ایرانی- استفاده از سرویس Gmail بسیار رواج یافته است. این سرویس ایمیل که متعلق به شرکت گوگل است به خاطر انعطاف‏پذیری بالا، راحتی استفاده و رابط کاربری مناسب، برای بسیاری از کاربران به سرویس ایمیل اصلی آنها تبدیل شده است.ممکن است شما نیز چندین ایمیل مختلف داشته باشید؛ مثلاً یک حساب Live.com و یک حساب Gmail. طبعاً مدیریت این ایمیل‌ها کاری زمان بر است و همچنین ممکن است در مواردی شما را سردرگم نیز بکند. در اینجا ما به معرفی ترفندی می‏پردازیم که به وسیله آن می‏توانید تمامی ایمیل‌هایی که به حساب شما در Hotmail ،MSN و یا Live میرسد را به Gmail خود منتقل کنید و آنها را بخوانید، مدیریت کنید و حتی از جانب حساب دیگر ایمیل ارسال کنید. لازم به ذکر است این کار بر روی سرویس ایمیل یاهو هم امکان پذیر است، به شرطی که ایمیل شما در یاهو رایگان نباشد و پولی باشد.
ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 88/4/31 ساعت 11:6 ع توسط طیبه قاسمی


پزشکی

عزیزان سلام در درجه اول برای همه شما خوانندگان این وبلاگ آرزوی صحت و سلامتی دارم در بخش پزشکی سعی بر این است که شما را برخی بیماریها که شایع تر هستند آشنا ساخته و راه پیشگیری و درمان آنها را نیز به اختصار توضیح دهیم

( سردرد و میگرن )

دوستان عزیز از تأخیری که در ادامه مطالب این بخش پیش آمد عذر می خوام راستش امتحاناتم نزدیکه و به علت مشغله کاری نتونستم خوب درس بخونم اما سعی کردم چند راه درمان گیاهی برای میگرن براتون بنویسم.

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 88/4/31 ساعت 2:22 ص توسط طیبه قاسمی


 

شما باید تصویر نه انسان را در این تصویر پیدا کنید باید اعتراف کنم که اگر کسی بتونه هر 9 تصویر را پیدا کنه دارای هوش  و دقت سرشاری است

 

           

تست هوش 2

این مساله رو انشتین تو قرن نوزده مطرح کرده و گفته 98 درصد مردم دنیا قادر به حل اون نیستند. ممکنه ظاهر مساله خسته کننده باشه ولی در باطن اینطور نیست. سعی کنین حتما حلش کنین ببینین چقدر استنتاجتون قویه.
ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/4/31 ساعت 1:49 ص توسط طیبه قاسمی


تصاویر متحرک اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است سعی ما بر این است که تصاویر متحرک زیبایی را برای شما به نمایش بگذاریم

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 88/4/31 ساعت 1:37 ص توسط طیبه قاسمی


اخرین قسمت از فیلم جذاب ماتریکس مدتهاست که دوباره موج ماتریکسی را در بین دوستداران این گونه فیلمها بوجود آورده است. امروز میخواهیم با هم یک تصویر پشت زمینه زیبا برای Desktop ویندوز بسازیم. البته از نوع ماتریکسی!

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 88/4/31 ساعت 1:37 ص توسط طیبه قاسمی



  







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ